Nytt i hemmet

Nu ska vi alldeles strax iväg till Storheden. Väl där ska jag köpa en ny tvbänk och förvaringslådor till hallen! Klockan 14 kommer det ett par och ska kolla på tvbänken, men nu på morgonen har en annan ringt och sagt att han köper den om den finns kvar senare i eftermiddag :-D Perfekt! Tvbänken jag kikat på är nämligen nedsatt från 999:- till 600:- på Jysk denna vecka och nu vågar jag ju slå till då jag vet att vi får vår såld! Hoppas bara den är lika fin i verkligheten som på bild :-) Den är lite mindre än den vi har nu, men snart ska ju den stationära datorn ut till vardagsrummet och då måste vi möblera om så det är bra att den är lite mindre.

Nu är det dax för blöjbyte och sen klä på oss ytterkläderna.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0