Sms-avi

Yeeey, nu fick jag min efterlängtade sms-avi från Ellos! I början på januari beställde jag nämligen en vardagsrumsmatta därifrån, men visste att den inte skulle komma förän i mars. Jag hoppas, hoppas att den är fin! Tyvärr är Ellos ganska knepiga att beställa ifrån då bilden inte alltid överensstämmer med verkligheten. Vi behöver verkligen en matta i vardagsrummet, både för hemtrevlighetens skull och för att vårat vardagsrumsbord i princip inte vägen någonting (lack från IKEA) och när Gabriel petar i det flyttar det sig, och det är ingen höjdare när han börjar ställa sig upp mot möblerna. Då är mattan ett litet "stopp" i alla fall!

Fixar in en bild när mattan är på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0