100320

Godmorgon godmorgon!

Lilleman vaknade 05.55 imorse, rätt tidigt men jag skuttade upp ur sängen eftersom jag laddat nya telefonen under natten så jag ville ju börja pilla med den :-) Gabriel fick 200 ml ersättning och sen fick han komma över till vår säng.

Idag ska vi åka iväg till grannkommunen (Luleå). Jag vill på H&M, Gallerix och Polarn o Pyret och så ska vi hälsa på Frank med familj :-) Ska bli jätte trevligt!

Igår bytte vi till sittdelen på vagnen och Gabriel ska få prova idag hur det känns med den! Endel har reagerat på att han är såpass stor och fortfarande använder liggdelen men han har ju inte haft något behov av att sitta upp, vissa säger att jag haft det bra ;-) Han är ju alltid så nöjd och tillfreds i vagnen :-) Sen så tycker jag inte om sittdelen, tycker han sitter så konstigt.. Men han fick provsitta i den här hemma och han blev jätte lycklig :-) Det blir nog bra skulle jag tro! Har satt i åkpåsen för att han ska sitta bättre, men då oroar jag mig givetvis att han ska få det alldeles för varmt! Gaah, det är mycket att tänka på! :-D Fast hellre att han har det lite för varmt än att han ska frysa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag vill också på h&m. Min favvo! TUR att vi får det hit snart, men otur för plånboken? ;) Hehe. Ha en bra daaaag!

2010-03-20 @ 08:12:03
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du är så otroligt uppmärksam. ;)



Inte för att låta otrevlig eller så, men igår var hon hos barbnmorskan. Skrev jag nå om att vi var hos Lena?! Njeet! Men då vet jag till nästa gång vi ska till lena att jag inte ska skriva barnmorskan. :) Hoppas ni får en fin dag i luleå, kram!

2010-03-20 @ 09:55:07
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0