Vår dag i Luleå

Vi har haft en mysig dag! Det blev lite shopping, besök på Simons gamla jobb och så besök hos Frank, Åsa och Tyra. Gabriel tyckte det var så himla roligt att leka med Tyra 9 år :-) Vi åt mat från McDonalds (och skriv nu inte att det är äckligt, jag är från Åland och då fanns det inget annat än McDonalds när man var i Sverige och jag har därför aldrig ätit annat :-P). Ikväll blir det bara lugnt, är så himla trött så :-)



Två krukor till sovrummet (30:- styck på REA) och två barnmatburkslock



"Geggamoja"-mössa till Gabriel. Den är lite stor ännu, men vi har tänkt den främst till hösten :-)


Kommentarer
Postat av: Linn Hedin

haha uppenbarligen har vi samma smak för jag köpte en likadan mössa åt min Gabriel i fredags :)

2010-03-20 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0