Lite sovmorgon

Imorse s ov Gabriel till 7.55. Jag tror att han var helt slut efter igårkväll då han panikskrek i nästan 2 timmar, med några korta uppehåll.. Mitt lilla hjärta.. Han var verkligen helt otröstlig, men tillslut somnade han på Simons bröst. Idag verkar han pigg, lite febrig och snorig men ändå på gott humör :-)

Idag står städ på schemat (som vanligt hihi), nu när Gabriel börjat åla och tar sig i princip överallt vill jag ha det rent på golvet! Och så ska vi till Dyveke och hämta ut fotona på Gabriel :-D Det är ju bara ett kort, men i flera olika storlekar. Om vår scanner vill samarbeta så ska jag visa här i bloggen!

Nu ska jag duscha och sen äta frukost!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0