100501

Idag har vi varit och tittat på Kent och Josefines hus som de håller på att renovera. Blir nog riktigt bra det där! Nellie sussade gott i vagnen så jag fick bara titta.

Gabriel har föressten blivit förkyld IGEN, förvånande va?! Förmodligen efter båtresan igår. Tyckte att han knappt fick någon vind på sig alls men det lilla måste ha räckt ändå. Min lilla pojke..

Jag och Simon har nyligt kommit in från en "natt"-prommis. Vi gick till Rökka och köpte korv med bröd och piroger :-) För er icke ålänningar är alltså Rökka en korvkiosk med helt galet goda grejer! Jag lovar att till och med en korvhatare skulle älska deras korv :-) Det är vissa matställen man måste hinna med när man är här - Rökka och Ali´s kebab (bästa kebaben alltså!).

Nu ska jag gå och lägga mig då jag är helt galet trött. Jag blir helt slut av att vara borta, och av att Gabriel sover som en kratta..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Finsk korv överlag är ju guds gåva till människan! :D

2010-05-02 @ 09:36:50
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0