100520

Den här dagen har till största del spenderats på jobbet! Efter jobbet mötte jag upp pojkarna och så gick vi tillsammans till Gabriels farmor där vi åt middag! På hemvägen gick vi förbi Coop då jag skulle köpa blomlåda och blommor då jag tänkte sysselsätta mig med att göra det mysigt på balkongen i helgen, men givetvis var de slut! Så typiskt. Får köpa det senare :-) Men jag ville verkligen göra det nu! Imorgon ska jag i alla fall köpa en balkongmatta så kan vi bygga ihop balkongmöblerna också :-)

Ikväll har jag budat hem en stegräknare från Tradera. 43:- med frakt! Så den är ju kanske inte av bästa kvalitet, men huvudsaken den fungerar! Kul att se hur många steg man tar per dag, speciellt de dagar man jobbar!

Nu ska jag plocka lite leksaker här hemma och sen krypa ner i sängen. Imorgon ska vi hälsa på Cilla, Kenya och Liam :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0