Besök

Ikväll har vi haft lite spontan-besök av Linn och Ellen. Mycket, mycket trevligt! Vi har surrat, skrattat och skvallrat :-)

Imorgon är det dax för Stinas dop! Ska till Johanna innan och så ska hon sminka mig så jag blir lite snygg :-) Provade mina älskade vita vagabondskor idag men de passar ännu inte och lär nog inte göra det heller :-/ Är fortfarande svullen och sväller om fötterna efter graviditeten så de har helt enkelt blivit för små. Älskar verkligen dessa skor så det känns inge vidare. Får bli mina svarta ballerina istället, men jag ville ha vita skor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid snygg hörredu, men skoj och bli ompysslad och sminkad av någon annan. Ha det så mys idag, o krama dom från mig. :) kram

2010-05-23 @ 08:58:36
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0