Besviken

Godkväll!

Idag kom Gabriels födelsedags present, och jag blev så besviken.. Men det blir nog bra tillslut..

Var ju i luleå idag och träffade Mari. Köpte en klänning på Gina för ynka 49:- (!!) och två ramar som dock var för små till bilderna! Gaah, det är ju helt ömöjligt att hitta ramar till bilderna vi tog på Gabriel i november. Känns så trist att de inte är uppe på väggarna ännu. De är i storlek 24x30 cm och trots att det är ett standard mått finns det inga ramar. Köpte en i den storleken idag men då hade jag varit tvungen klippa i bilderna och jag är inte så pepp på att klippa foton som kostade 495:- styck, därför vill jag ha en större ram med passepartout på 24x30 dels för att inte behöva röra bilden och så tycker jag att motivet framhävs mycket bättre med passepartout. Får åka tillbaka till Gallerix någon dag och be dom skära ut passepartouts. Det plus ram skulle bli drygt 220:-/ramen. Dyrt, men vill ju ha upp dessa underbara foton på världens finaste kille! Hittade typ världens finaste fototräd också som hade varit sååå fint i vårat vardagsrum. Måste ringa dit imorgon och fråga om det var deras eller EM´s. Den stod nämligen i en monter där det var prylar från EM. Det är ju faktiskt mors dag på söndag, och jag tycker jag är en mor som är värd något fint ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så nyfiken på vad du har köpt till lillen, men synd att du behövde bli besviken! Sånt är trååk :(

2010-05-27 @ 23:33:40
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, svårt att förklara. Jag brukar gå lite olika vägar... men oftast tex runt bodforsen, du går mot bodsvedjan, svänger över dammen och mot bodforsen, direkt in i bodforsen (alltså höger) och genom villaområdet där (bara rakt fram typ) och sen kommer man ut ungefär vid Hedenbron och så går jag där vi ing3 (heter det så?) och hem. SEN brukar jag gå till bodsvedjan, från bodsvedjan mot brandstationen, och så vid travet och hem (den gick jag idag), och så brukar jag gå broarna runt, alltså från hedenbron och så till trångfors, och trångforsbron och hem.. lite svårt att förklara såhär ;) men jag går oftast "utanför" stan. svartbyträsket är också bra, men det är ju en lite längre runda! :) eller mot björns och så runt det träsket som ligger där, eller så går jag närmare stan och då blir det hemifrån > ing3bron > gamla sjukhuset > lärcentrum > smörblomman > UH > kungsbron > Ica supermarket > vattnet där brevid > shell > hem. Hoppas du förstår något ;)

2010-05-27 @ 23:39:36
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tråkigt att du blev missnöjd med presenten som du köpt :-(...

Angående ramar; de absolut bästa ramarna brukar ju finnas på Ikea, men hur var det- har du kollat om Ikea har rätt mått?

2010-05-28 @ 00:07:23
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0