Lördagsmorgon

Här startade dagen kl 6.10. Gabriel fick komma över till våran säng men 6.30 klev vi upp då han har full i bus och inte alls ville stanna kvar i sängen :-) Men ganska snabbt blev han gnällig och började gäspa så då klädde vi på oss och gick ut på en promenad. Han somnade efter ca 5 minuter i vagnen och sov tills jag tog upp honom ur vagnen 1½ timme senare :-) Det var skönt att komma ut, men jag är helt galet slut i kroppen! Är verkligen inte van att röra mig så här mycket varje dag som jag gjort den senaste veckan. När vi kom in åt vi frukost, jag smörgås och juice och Gabriel 1 portion gröt som han spottade ut hälften. Han har börjat spotta och tycker det är så himla roligt :-P

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen hoppa in i duschen. Eftersom vi inte hann med en sväng på stan igår ska vi gå idag efter lunch istället :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejja hejja! :) Hoppas vågen visar det du vill att den ska visa, men det viktigaste är att det känns bra i kroppen!

2010-05-22 @ 18:35:48
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0