Morsdag!

Jag har haft en alldeles underbar Morsdag. Väcktes 8.30 imorse av en busig liten kille som levde rövare i vår säng ;-) S tog några mindre smickrande kort på mig som jag helst hade raderat, haha! Jag är ingen vacker syn på morgonen alltså! Vi klev upp och då stod frukosten framdukat på bordet och det luktade nykokt kaffe i köket. Jag fick 2 paket och ett fint kort. Paketen innehöll ett tårt-/kakfat i glas och ett presentkort på Bobutiken! Jag blev så himla glad, mina pojkar är bäst! Ska köpa mig något riktigt fint för presentkortet. Bobutiken är en presentbutik som jag oftast bara går in i och önskar att man hade en fetare plånbok så det känns roligt att köpa något där! Tror faktiskt att jag ska köpa de sista 2 färgerna ur Hanna/Rörstrand mugg-serien. Samlar nämligen på dessa. Har hittills 5 olika färger, och 2 av varje färg!


Efter lunch kom mamma och Björn hit och fikade. Gabriel sov när de kom och vaknade precis innan de skulle åka. Då fick han gosa i mormors famn en stund och ville absolut inte därifrån hihi. Det värmer i hjärtat att se hur mycket han älskar sin mormor, jag hoppas och tror att de kommer få en väldigt fin relation när Gabriel blir lite äldre! Sen mot kvällen kom Mari och flickorna förbi en stund och jag och Simon fick njuta av en god middag tillsammans!

Gabriel somnade först 22 ikväll, så då hoppas jag faktiskt på en liten sovmorgon imorgon. Men han ska väl som vanligt upp runt 5-snåret :-)

Kommentarer
Postat av: Ida (Öberg)

Vilken mysig mors dag det lät som att ni haft! Alltid roligt att bli uppvaktad och jag håller med om att Bobutiken har mycket fint. Vi bor farligt nära! :-) På adressen ovan hittar du mig, bättre sent än aldrig.. Vi kanske ses längs stadens motionsstråk någon fler kväll!?! /Ida

2010-05-31 @ 15:41:52
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Ida

Absolut! Imorgon är vi hemma till ca 13, annars är det lite osäkert i veckan. Springvikar tills mitt semesterschema börjar den 22/6 så en ledig dag kan fort bli en jobbardag... Men vi kan alltid preliminärboka en dejt och så hålla tummarna att jag är ledig! :-)

2010-05-31 @ 22:38:11
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0