Stegräknare

Ikväll var jag ut på en prommis med min nya stegräknare. Gick min vanliga rutt och det slutade på 8000 steg/5 km. Känns bra både i kropp och hjärna! Hoppas på att hinna gå ner ytterligare 8 kilo innan bröllopet i sommar, men det är ju 8 veckor kvar så det ska inte vara helt omöjligt :-) Jag får kämpa på!

Imorgon ska jag och Gabriel åka till grannstaden och träffa min moster Mari! Och förhoppningsvis en lunch på Baan Thai. Älskar deras lunchbuffé! Tänkte kolla efter någon klänning att ha till bröllopet på Gina. Malin hade en superfin klänning på Stinas dop så jag hoppas att den finns kvar. Det där med kläder på bröllop är ju hur svårt som helst.. Men något fint ska jag väl hinna hitta på 8 veckor :-P

Nu ska jag strax krypa ner under täcket så jag är pigg och alert imorgon. Vi får väl se när Gabriel bestämmer sig för att det är dax att vakna :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Muffinsplåt hittar du lite överallt; Kvantum, Åhlens, Coop, Dollarstore. En bra sprits är dock svår att hitta här tycker jag, de flesta är alldeles för små för cupcakes, men du kanske hittar någon som passar dig :-)

2010-05-26 @ 23:38:08
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Nina

SKA NI GIFTA ER?! :D

2010-05-27 @ 09:33:37
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0