Underbara vårväder!

Imorse vaknade lillkillen 6.30 exakt. Och tur det för klockan 7 börjar Simon jobba och han låg fortfarande och sov! Vanliga väckarklockor kan man råka stänga av i sömnen, men inte Gabriel! :-) Jag gjorde några tappra försök till att få honom att somna om, men han hade så mycket energi så det var omöjligt!

Vi gick och till ica direkt de öppnade imorse och handlade ingredienser till fikat vi ska bjuda på ikväll då Kristina med familj kommer hit. Sen så har vi städat och så har vi sålt skänken. Min fina, fina skänk. Det var den första möbeln jag köpte själv till min första lägenhet! S blev bara glad att jag bestämt mig för att göra mig av med den. Den är nämligen i massiv ek och väger MASSVIS och när vi flyttade hit sa Simon att när vi flyttar nästa gång så är det jag som bär den :-) Men nu slipper jag det hihi! Kommer bli så mycket bättre med en lång malmbyrå i sovrummet. 

Senare i eftermiddag ska vi ut på promenad med Victoria + Ebba och Victorias syster. Det är verkligen superväder här idag. 22°C på skuggsidan :-) Gäller att inte klä sig för varmt! Åh vad jag älskar majmånad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den är riktigt läcker. :) Ni får ta och köpa er en, om ni inte redan har en vill säga.



Och visst är de underbart med maj, vår och sol. ;)

2010-05-13 @ 21:53:49
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0