Senaste dagarnas shopping

Jag har shoppat lite sen vi kom hem. Det mesta till lilleman men faktiskt 3 saker till mig själv också, inte ofta det händer! En skjortklänning, strumpor och ett diadem :-P Till lilleman har jag köpt 1 långärmad body i strl 80, en kortärmad body i 74 (som dock är större än 80n så jag måste byta den till en 68a), 2 par trikåshorts i strl 74, ett par jeans i strl 80 och ett par trikåbyxor i 80, strumpor och det bästa av allt en morgonrock! Har länge velat ha en morgonrock till Gabriel men har inte hittat någon i frotte ännu förrän jag var på Lindex igår och den var så rätt - turkos med vita stjärnor! Jag älskar den :-) Den är dock i 86/92 så han lär ju kunna ha den en väldigt lång tid framöver!


 Bild: Lindex.se

   


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, vad snällt! :) Då kanske vi hojtar ;) Vi vet inte ännu när det blir, lägenheten står ju redan tom, men det är en kille som ska flytta in i våran så det beror lite på honom. Vi trooor att det blir mitten på juni, slutet på juni. Ska försöka göra det INNAN Boden Alive iallafall! :) Vi hade nog fått flytta imorgon redan om vi velat, men vi vill hinna packa och dona i lugn och ro innan! Nu blir vi riktiga grannar! Hihi! :)

2010-05-09 @ 14:40:44
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0