Världens bästa morgon!

S tog Gabriel imorse och jag fick sova till 8.30. Skönt! Och så fick jag världens bästa uppvaknande idag. Gabriel kom och gosade, busade och härjade brevid mig i sängen :-) Hihi han var så söt! Helt galen. Ibland undrar jag vart han får all energi ifrån :-) Sen så fick han mig att skratta så att tårarna sprutade! När man säger "Är du nå stark?" liksom knyter han nävarna och spänner hela kroppen och det ser så himla roligt ut! Haha, minerna han gör alltså. Så brukar han också göra ibland när han tycker någon mat är god! Måste verkligen försöka filma det för det är så gulligt! Åh, min älskade lilla Gabriel som förgyller mina dagar!

Idag är det riktigt behagligt ute. 22 grader och ingen sol! Egentligen borde man passa på att ta en promenad nu när man faktiskt kan vistas ute :-P Men jag har lite som måste fixas idag här hemma så det blir nog senare i sånna fall! Men sen ska jag ju guvetvis ut och promma själv ikväll efter Gabriel lagts för natten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0