101105

Dagen startade med en sovmorgon till 8 för min del, mycket skönt och välbehövligt! Lillebus hade tydligen tyckt det var morgon redan 4.50!

Emma W har varit hit idag, jättekul att umgås lite igen då det var alldeles för länge sen sist. Har alltid varit något emellan. Men man brukar ju säga att gammal vänskap aldrig rostar och det stämmer nog bra i vårat fall! :-)

Mamma har varit hit också och varit med Gabriel så fick jag åka iväg och prova Afropowerdance och gud så roligt det var! Kände mig lagomt fånig men det är verkligen något jag vill köra igen!

Idag fick jag sådär galet ont i mellangärdet igen efter middagen, gick dock över ganska fort. Min mage har verkligen börjat säga ifrån när jag äter någon maträtt som är lite för fet. Jag vill inte veta hur jag skulle må efter ett skovmål haha, och tur att jag inte tänkt testa heller!

Dom hörde av sig från barnomsorgen idag och tydligen har de inte kommit fram till Gabriel ännu. Jag förstår mig verkligen inte på deras kösystem alltså! Det verkar så himla gormigt, i alla fall för oss! Har aldrig hört om någon som har haft så mycket problem som vi. Men det är ett enormt tryck på det centrala området, och det blir ju inte färre barn direkt. Är ju sån babyboom just nu! I slutet av månaden får vi nog ett besked om var han hamnar och det är ju bara att acceptera var det nu än blir för han behöver verkligen börja på dagis snart, vi måste i alla fall bli bättre på att besöka öppna förskolan tills dess! Hoppas att han får vara frisk och kry de resterande månaderna, är ju som det som har ställt till mycket.

Och idag fick jag ett mejl att fotona från 1-årsfotograferingen äntligen kommit!!! Så på tisdag blir det Luleå och hämta dom och köpa ramar :-D

  
  

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Plutten! Så finis :)

2010-11-05 @ 21:25:26
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Men jisses. Så komplicerat för något så lite. Inget är lätt i bloggens värld :P



Sötnos till son du har :)

2010-11-05 @ 22:57:08
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh vad less man blir kring tjorvet med dagis, det är ju helt sanslöst sjukt system!



Smärtan i mellangärdet kan mycket väl vara (och är troligen då du får det vid mycket fett) gallkänningar, precis likadant har A!



Fin-Gabriel, mössan ser jättebra ut :-).

2010-11-06 @ 02:21:50
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Linn

Synd, på tisdag jobbar jag på Kvantum mellan 06-09 och sedan på Idol mellan 9-19:/

2010-11-06 @ 18:00:06
Postat av: Johanna

Menar ju inte gifta sig bokstavligen ;) utan mer grejen att man kan säga positiva saker om andra killars utseende osv, typ :) utan att pojkvännen bryr sig, och samma att Daniel tex kan säga att andra tjejer är snygga utan att jag bryr mig.

2010-11-06 @ 20:11:07
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0