3:e gången gillt!

Idag tog jag mig äntligen på ett step-pass. Dessvärre blev jag inte alls imponerad. Det var så fruktansvärt dålig musik och musiken när jag tränar är enormt viktig, sen så var jag på lite halvdåligt humör redan innan så jag överförde nog min negativa energi dit. Svettigt var det i alla fall, och det känns att kroppen fått jobba hårt! Kommer fortsätta köra step 1 året ut hur som helst för att sen övergå till 2 och kanske då även våga prova bodystep. Just nu känns det dock väldigt avlägset, fick kämpa på för att ens hänga med i detta tempo.

När jag kom hem nu började jag fundera om det är såhär livet kommer vara hädanefter? Och med det menar jag jobb > middag och hinna mysa med lillebus > träna > sova. Jag vill inte det. Jag vill inte spendera såhär få timmar med Gabriel om dagen :-/ Nu har jag ju visserligen inget jobb att gå tillbaka till, så det blir ju inte mer än lite strödagar här och var, men just nu känns det bara så FEL! Jag önskar att jag kunde välja att jobba för att jag ville och inte för att jag måste. Men jag gillar ju såklart att jobba, men den här dagen fick mig verkligen att tänka på hur allting blir efter mammaledigheten.

Imorgon får vi förhoppningsvis ett svar angående dagisplats, men det ser mörkt ut.. Och jag känner verkligen inte att jag orkar gå igenom en motgång på den fronten. Seriöst, det här med dagis håller verkligen på att knäcka mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara att säga till när du är pepp på Bodystep, det är sååå roligt! :)

2010-11-04 @ 22:23:15
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Snabbare än du tror kommer du att vara redo för bodystep. Då blir det kanske bättre musik också. Fast temat som är just nu har ganska dålig musik har jag för mig. Men de byter ju var tredje månad. Det är alltså samma pass som körs i Luleå också, eller ja överallt typ.



Oroa dig inte så mycket över dagisplatsen. Ofta är många dagis bättre än vad som "sägs" genom rykten. Inte hör dagiset här till de "populära" i Luleå men jag skulle aldrig vilja byta. Vet inte vad ryktet säger faktiskt men jag gissar att pga stadsdelen så hör det nog till ett fagis som kan tänkas ha ett "sämre" rykte. Världens bästa fröknar. Kommer att bli så tråkigt när ingen av barnen går där :(

Det kommer att lösa sig ska du se! Ingen ide att bli knäckt av något som man inte kan göra något åt, även fast det kan vara svårt ibland. Kramar

2010-11-05 @ 12:43:38
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Anonym

bodysteo är SJUKT roligt!!! älskar det.

2010-11-06 @ 20:20:03
URL: http://11thandbeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0