Jag ser det snöar..

Goddag!

Ute snöar det det och det är så himla mysigt! Jag och Gabriel har varit vakna sen 6.15. Då mös vi ner oss i soffan och tittade på slutet av I drömmarnas trädgård, oj vad Gabriel älskar det barnprogrammet. Han blir toklycklig direkt han hör intromusiken. Han har ju en Iggle Piggle docka som dansar, sjunger och busar, men den är han ännu lite för liten för så den åker bara fram då och då. Så allt som har med I drömmarnas trädgård att göra står högt upp på önskelistan till jul!

Nu ska jag (hör och häpna) sminka mig och så passa på att städa lite snabbt under tiden lillebus vilar och när han vaknat går vi ut med pulkan. Gabriel har väldigt intresserad av den på morgonen så vi får väl se vad han tycker om att åka i den!


Gabriel och Iggle Piggle 23 juli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0