Jojk

Iiiih! Har hämtar ut paketet från H&M nu som innehöll något till varje familjemedlem och min efterlängtade kofta. Sist jag provade koftan i butik var drygt 1 månad sen och då var den fortfarande lite för liten med en ganska stor glipa runt höfterna men IDAG är det ingen glipa! Och en kofta gör ju inget om den är lite stor, blir bara snyggare då så jag kommer kunna ha den ett tag till i alla fall. Lovely! Tycker den är så himla fin, Simon började däremot jojka haha! Men han sa att jag var fin och jag får väl lov att tro honom ;-) Tänkte faktiskt ta en egobild, men då tog batteriet i kameran slut! Annars så försöker jag ju oftast undivka kameror av alla slag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

I love egobilder! ;)

2010-11-06 @ 22:58:56
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, jag vet! Jag tycker faktiskt också det är svårt med spegelbilder av någon anledning.. äh, bara stå där och så knäppa, typ :P

2010-11-06 @ 23:06:08
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0