Matkoma

Jag är helt matt i kroppen.. Och inte utav träning, utan av mat.. Pajen vi fixade ihop var supergod och både jag och Linn var helt färdiga efter middagen. Alltså paltkoma är INGENTING jämfört med hur jag känner nu, har aldrig varit med om värre. Sen gör min mage lite uppror då det blev lite mycket fett. Så jag har fruktansvärt ont i mellangärdet, har legat och kvidit mig på soffan i 1½ timme. Så ingen träning för mig ikväll heller, jag hade nog kräkts bara på vägen dit..

Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas att jag kan somna. Jobb 7-16 imorgon dårå!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är träningen som är viktigast om du vill gå ner i vikt. Att hålla på äta för mycket så du inte kan träna kommer nog inte sluta på det vis du vill. Försök äta en liten tallrik med mat, nå mer behöver vi egentligen inte.

2010-11-04 @ 09:58:51
Postat av: Julia

Du tror inte jag vet det? Och som jag skrev så var det för att maten var för fet och det klarade inte min mage av och började då må dåligt. Hade alltså ingenting att göra med storleken på portionen, det var ju det första jag ändrade på för 6 veckor sen!

2010-11-04 @ 13:32:03
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0