Nu är helgen slut!

30 minuter var vi ute med pulkan idag, gick mest runt här utanför. Gabriel tyckte det var tokroligt och han satt och skrattade och plockade upp snö i pulkan. Blir mera pulkaåkande imorgon!

Det var jättetrevligt med besök av Vigan och Ebba. Ebba blev så glad när hon såg Gabriel och utropade världens glädjetjut som då gjorde att Gabriel började storgrina! Och så höll dom på i ungefär 10 minuter :-) Gullungar! Efter en stund kom Linn och vi satt och surrade medan barnen åt mellis.

Sen promenerade jag och lillebus till hans farmor där vi mötte upp S som slutat jobbet. Blev bjudna på kåldolmar och potatis till middag, smaskigt! :-) Har inte ätit det på över ett år, kåldolmar var nämligen en av mina största cravings under graviditeten så jag var måttligt less när jag sen inte längre var gravid! Åt lite glass till efterrätt också, men det var faktiskt inte så gott så jag ångrade mig direkt.

Är galet trött ikväll så det blir en tidig kväll ikväll, hade nämligen tänkt vara på step in runt 8 imorgonbitti. Det är verkligen härligt att starta dagen med lite träning! Nu har jag 1 vecka på mig att köra järnet innan nästa BIA! Hoppas ju på både -10 kg och en viss ökning av muskelmassan! Har tappat en hel del muskler sen jag startade och jag hade redan "för lite" innan så att säga. Pepp, pepp, pepp!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är icas rivna ost och sen några skivor av norrglimt, mumma!

2010-11-07 @ 21:33:57
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! :) Ja, jag vet! Jag brukar aldrig använda läppstift, det är som inte min grej... läppglans går finfint.

2010-11-07 @ 22:59:27
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Elina

Okej, tack. Då ska vi pälsa på oss, och det är ju mysigt när solen kikar fram. Speciellt då det är helt vitt på marken. :)



Och du är så duktig när det gäller din vikt. HEJJA! På fredag ska ni iväg, längtar du?

2010-11-08 @ 11:12:54
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0