Torsdag

Idag känns allting lite bättre, börjar som smälta alltihop. Har trots det inte orkat svara på vidare många sms eller samtal. Men de fina orden värmer extra mycket i hjärtat, jag har så många underbara människor omkring mig. Men situationen är ingenting jag vill prata om egentligen, av respekt.

Har tränat på morgonen som vanligt, men jag hade inte alls samma energi som jag brukar. Inte så konstigt i och för sig, så det blev lite halvtaskigt gjort. Men jag tog mig iväg i alla fall!

Har varit på stan en snabbsväng med Linn också. Glömde dock köpa det jag skulle dit för - en tomteluva åt lillebus, istället köpte jag en kylskåpsmagnet med texten en familj är en liten värld skapad av kärlek. Word! Älskar kylskåpsmagneter med text, har två som jag fått av Britta som pryder kylskåpet sen många år tillbaka.

Imorgon är det fredag och jag är lite sugen på att gå ut och ta ett glas vin, det hade varit mysigt. Men jag vet inte riktigt om jag är sugen på att skicka i mig en sån kaloribomb? Beror väl på omständigheterna och om jag får något sällskap.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi borde dra ihop ett litet gäng nån helg, gå ut och äta och dricka viiin (försöker lära mig). Bara umgås och ha det mysigt! :)

2010-11-11 @ 20:46:27
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihihi. Finns massa fika. Man fååår smaka lite lite :)

2010-11-11 @ 20:47:17
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ringde ju dig tidigare, tänkte mest höra hur det var med dig men även om ni har lust att träffas på lördag :-)? Tänkte S är väl också ledig i helgen :-)? Skönt att du verkar må lite bättre idag också vännen!! Kram!!

2010-11-11 @ 21:31:13
Postat av: Elina

Jag är gärna på dina vin planer, en annan helg! ;)

2010-11-11 @ 23:58:50
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag anmäler mig som frivillig till ev vindrickande! (även om jag nu inte dricker vin men öl är ju nästan samma sak haha) :) Men en annan helg!

2010-11-12 @ 12:34:07
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0