101115

Somnade väldigt sent inatt, sov oroligt och jag kunde inte alls komma till ro. Har i alla fall drömt att jag köpte mig en vit Kitchen Aid, vilken lycka, desto mer besvikelse när jag vaknade. S gav mig sovmorgon till 9, han är bäst mitt hjärta.

Efter lunch gick jag och lillebus ut på promenad. Han sov en stund och vaknade lagom tills vi skulle in på Åhléns och prova tomteluvor. I veckan kommer Johanna hit och fotar honom till julkorten som det börjar bli lite brådis med. När vi kom hem och jag skulle blanda min shake insåg jag att jag glömt handla hem mjölk och jag orkade verkligen inte klä på Gabriel alla ytterkläder igen så jag valde att helt enkelt skippa shaken - dumt val! Fick världens blodsockerfall och jag blev yrslig och skakig i benen. Knaprade snabbt i mig 3 smörgåsrån och då blev det lite bättre. Vi brukar ju alltid ha banan hemma, men såklart inte idag.

Ikväll har vi haft Krister på besök. Jag är så glad att Simon.. VI har en sån fin vän som Krister i våra liv.

Och imorgon kommer Britta hem!! Jag har saknat henne extra mycket de senaste dagarna och verkligen önskat att hon vore närmare, så när hon ringde idag och sa att hon kommer imorgon.. ja, det betydde så otroligt mycket! Att hon tar sig tid.. Jag blir tårögd bara jag tänker på vilken underbar människa hon är!

Imorgon är det dax för nästa BIA och jag räknar väl inte direkt med några höjdarsiffror. Jag hoppas ju på -10 kilo totalt, men just nu känns det väääldigt avlägset. Jag behöver få se bra siffror igen för just nu är både min kropp och hjärna ur balans och jag måste hitta FOKUS igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0