101118

Dagen startade med en sovmorgon till 8.10. Kunde inte kommit mera lägligt, underbara unge ♥ Vi har varit ute och promenerat med Johanna på förmiddagen. Mysigt! Och nu har jag ännu en promenadrunda att gå, börjar bli lite less den jag alltid annars går.

Och så har vi haft Linn här som middagsgäst. Det är ju bara jag och Gabriel hemma nu och det kommer nog vara så ett par dagar till så vi blir så glada av lite sällskap!

Efter middagen kom mamma hit och var barnvakt så att jag kunde kila iväg och träna, så himla uppskattat! Körde step 1 och ja.. jag gillar själva passet, men det är det enda. Kommer dock fortsätta med det och försöka komma iväg varje torsdag för jag känner verkligen att det är BRA träning för mig. Men just nu längtar jag efter att få träna i gymmet faktiskt.

Nu ska jag göra mig lite kaffe och så måste lägenheten skuras. Kanske skulle Britta och Stina kika förbi också.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vaddå avis? Kilona bara rinner av dig ju! :D

2010-11-19 @ 09:06:22
URL: http://nenima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0