Skyltsöndag

Idag gick vi på julskyltningen med Johanna. Lillebus fick se tomten och han bara log och inte blev han mindre glad när han fick en liten julklapp, som förövrigt innehöll en liten lastbil. Strosade runt lite men staden var lika ointressant som alltid ;-) Sen så gillar jag inte när det är så himla mycket folk, det är så jobbigt att trängas. På H&M fick Gabriels välja ett plagg helt själv och resultatet blev denna..

 

.. och inte mig emot! Och pappa Simon blev nöjd han med. Gabriel behöver verkligen mera tröjor, just nu är jag spyless på bodys då det är en fight varje gång knapparna ska stängas. Längtar tills han börjar ha storlek 86 och uppåt, det finns ju så mycket snygga och tuffa killkläder! Men det är väl 6 månader bort i alla fall, om inte mycket mer. Det är trist att klä honom i "bebiskläder" när han faktiskt är en stor kille nu med mycket attityd!

Till mig själv köpte jag 3 nya träningslinnen, ta 3 betala för 2 är bra! Billigt blev det också. Och det roligaste var ju att jag gått ner en storlek sen jag testade dom sist. Imorgon ska jag nog ringa och boka om min BIA som egentligen är den 8:e december. Behöver skjuta på det en vecka, har varit alldeles för ofokuserad de senaste två veckorna och jag orkar verkligen inte med ett bakslag på den fronten. Och det är ju inte direkt gratis att göra en BIA heller. Imorgon ska jag i alla fall hinna med ett gympass på morgonen och bodybalance på kvällen. Nu ska jag köra STENHÅRT! Har blivit lite besatt, men jag vill verkligen gå ner i vikt! Det gör mig så himla glad och jag mår så mycket bättre redan nu, både fysiskt och psykiskt! Men jag gillar ju verkligen att träna så därför är det inga problem att ta sig iväg till gymmet kl 8 på morgonen! :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du inte köpte linnen "ta 2 betala för 3" ;-)! Tror att du blivit lurad då ;-D

2010-11-28 @ 22:29:58
Postat av: Julia

HAHAH oj! Jag menar ju givetvis ta 3 betala för 2, måste ändra det direkt ;-)

2010-11-28 @ 22:39:05
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Maria

Tuffa killen! Han är bara såå söt!



Ett tips kan ju vara att googla runt lite på nätet och kolla upp sidor med barnkläder, då kan du få tag i lite tuffare bebiskläder och som inte alla andra barn har :) Jag brukar hitta rätt billigt också, bara plus där alltså.

2010-11-29 @ 07:39:18
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0