101130

Dagen började med en lång och varm dusch för att sen kila ut i kylan. -18 stod termometern på imorse, brrr! Jobbat en långtur idag och jag var så himla trött när jag kom hem. Hann kramas lite med lillebus innan middagen och oj vad jag har saknat honom idag. Är så glad över all tid jag får med honom! Mitt älskade lilla hjärta.. Har haft en ganska dålig dag i övrigt. Jag har funderat mycket på Simons pappa och det har självklart gjort mig ledsen. Känns rent ut sagt förjävligt att han inte finns här med oss längre..

Hann iväg och träna ikväll också. 50 svettiga minuter på crosstrainern. Skönt, men jag tog nog ut mig lite väl hårt. Började frysa och fick hemskt ont i magen efteråt. Gick dock över rätt snabbt, men lite ont i magen har jag än. Skyller på att det är träningsvärk! Har galet mycket träningsvärk i armarna idag och det är HÄRLIGT! Då vet jag ju att min träning faktiskt ger något :-) Enligt min sista BIA hade jag ökat muskelmassan med ynka 100 gram, så nästa gång hoppas jag på lite mer givetvis. Hellre en mindre viktnedgång och ökad muskelmassa än bara en massa minus på vågen. Mitt nästa delmål är ju - 15 kg och det är 3,6 kg bort. Räknar dock inte med det resultatet om 2 veckor, men när jag nått det ska jag göra en liten utmaning till mig själv. Och kanske köpa lite nytt till garderoben!

Nu ska jag krypa ner under täcket. Imorgon väntar städning och så ska vi besöka öppna förskolan!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha ja det har du rätt i men 7 dec kändes så långt borta.

2010-12-01 @ 09:07:48
URL: http://eester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0