Första natten i eget rum

Gabriel somnade efter några ynka milliliter ikväll i sitt rum ikväll. Det blev sent för lillebus, så jag hoppas på en liten sovmorgon imorgon. Måste dock upp och tvätta kl 7, men det är skönt med lite ensamtid på morgonkvisten! Idag klev vi upp 9 och det var gudomligt! Mer såna mornar, tack! :-)

Imorgon kommer Linda hit på kaffe och kl 11 ska jag på BIA-mätning. Spännande! Jag hoppas på minus, helst 3 kg minus. Men vi får se, har ju inte direkt varit så aktiv den här perioden. Tror jag fixar ett träningskort imorgon, måste komma igång nu.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för ikväll hörredu. Jag/vi kom sen på att du/din mamma kunde ju ha fått pengarna på en gång, men tankspridd som man är tänker man inte på allt. Vi kanske kan ta en fika till veckan?



Så tråkigt att höra om mensen. :( Men vad kul att ni ska ut och äta middag iaf. Men förstår att du är ledsen. Men jag kanske kan glädja dig med att det var jätte trevligt att få se hur ni bor och jag förstår att lilleman trivs i sitt rum. Var ju så mys!

2010-10-07 @ 23:35:47
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

LYCKA TILL idag! Kommer gå finfint :)

2010-10-08 @ 05:59:20
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Du kommer säkert att bli överraskad på mätningen idag, tror att du tappat flera kilon, så duktig som du varit :)

2010-10-08 @ 07:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0