Morgonträning

Gud så härligt att börja morgonen med ett svettigt träningspass! Hade en bokad tid till min medlemstränare (som också är min PREnet rådgivare) tidigt imorse för en genomgång i gymmet. Fick 6 "stationer" nu till en början och det känns rimligt. Efteråt ställde jag mig 15 minuter på crosstrainern och så körde jag jag igenom allt igen. Så himla roligt att äntligen komma igång med träningen ordentligt! Om knät känns bra till kvällen ska jag gå på step ikväll, så jag håller tummarna att det det blir av.

Kl. 13 har vi tid på BVC för Gabriels extra 15-månaderskontroll! Ska bli spännande att se hur mycket han växt på 3 månader för jag tycker han har växt hur mycket som helst, i alla fall på längden! Måste komma ihåg att be om Bricanyl också, Gabriels hosta vill inte alls ge med sig :-/ Och vi som tänkte följa Frida, Michaela och barnen till öppnis imorgon, men vi får se hur det blir med det..

Kanske blir en runda på stan efter BVC, just nu känns det inte riktigt som att jag orkar det och så hade jag behövt vara hemma och städa. Det syns liksom inte alls att vi faktiskt städade igår, jag vet inte vad som har hänt?

Nåja, nu ska jag slänga mig i soffan med en kopp kaffe i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Frida B

Lycka till på Bvc och hoppas att Gabriel snart får slippa sin hosta! Det vore så kul om ni följde med imorgon! Kram/Frida

2010-10-28 @ 11:16:48
Postat av: Julia

Ja det vore jättekul! Tror dock inte att det är hostan smittar, utan att den här förkylningen bara satt sig ordentligt i luftvägarna. För i övrigt här han ju hur pigg och alert som helst! :-)

2010-10-28 @ 12:11:52
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Frida B

Vad skönt att han får vara pigg. Är ju så jobbigt att se när de små är dåliga.. Jag har fått jobb imorgon så det blir inte öppnis för mig och Cornelia. Men jag tror säkert att Mickis och barnen ska dit! Kram

2010-10-28 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0