NEEEJ!!

Det absolut viktigaste i vårat hushåll har gått sönder - PERKOLATORN! Hur ska jag klara mig utan mitt goda kaffe?! Vi har en press, men det går inte ens att jämföra smakerna :-( Jag är inte lycklig och jag har aldrig varit så kaffesugen som nu, bara för att den är trasig såklart. Dumma, dumma! Och 700:- för en ny känns saftigt, men det är verkligheten! Kanske tillfälle att införskaffa en Moccamaster nu?

Och så är jag ensam ikväll. S jobbar natt och han börjar redan 18. Vad ska jag göra ikväll när Gabriel somnat? Vanligtvis dricker jag ju en massa kaffe och läser bloggar, tur det är Kungarna av Tylösand på tv i alla fall!

Kommentarer
Postat av: å

2010-10-13 @ 17:32:00
Postat av: ånis

Som antagligen är ännu dyrare och blir inte lika gott...

2010-10-13 @ 17:32:47
Postat av: Julia

Mellan den billigaste modellen och en perkis så är skillnaden drygt 200:-, så det är inte sån stor skillnad. Sen finns de ju värstingmodeller också :-)

2010-10-14 @ 23:59:29
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0