Rix

Jag har bråkat med en surkart i 1½ timme, en övertrött unge är verkligen inte att leka med! Nu ligger han i spjälsängen och filosoferar. Men det är klart det är svårt att sova när i princip alla våra grannar bara måste smälla i ytterdörren. Alltså jag kan verkligen inte förstå att det ska vara så svårt att vrida om låskolven eller stoppa in nyckeln när man ska in och ut? Det tar inte många extrasekunder, men ibland är det som att dom har tävling mot varandra om vem som kan smälla högst. Har gode lust att sätta upp en lapp i trapphuset, men då får jag garanterat mothugg att våran unge skriker på nätterna. Visserligen är det inget vi kan styra över, men vi gör vällingen i turbofart och gör verkligen allt för att han inte ska väcka hela huset. Nåja, nog om det.

Efter lunch kommer mama/mormor hit och i eftermiddag ska jag och lillebus bege oss uppåt stan. Ska kika efter lite fler julklappar och så måste vi ju givetvis ta en kik i gallerian där Titti & Benji sänder från Rix FM. Var lite extra roligt att lyssna på radio igår och veta att är dom är här i lilla Boden.

Kommentarer
Postat av: Elina

Visst är det kul när det det händer nå extra här i Boden. ;) Och på tal om grannarna. Sätt upp en lapp! Att lilleman skriker är inte mycket att göra åt. Du skriver ju själv att ni gör allt i turbofart för att inte väcka huset men dörren/dörrarna kan man fasiken göra någonting åt. Sådeså! ;) Och du, vi måste ses snart så du kan få pengarna för tupperware sakerna och ge till din mamma.

2010-10-29 @ 11:17:36
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, men jag tycker du ska skriva en lapp så ni kanske får ett slut på smällandet. :/ AH, fasiken. Där sprack min plan om att vi MÅSTE ses. Haha. Skämt åsido, men då vet jag. :)

2010-10-29 @ 11:54:58
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har ju glömt att svara om ikväll kom jag precis på, jag ska på middag hos min moooor, och sen blir det Idol hos Camilla & Staffan! :) MEN jag och Daniel kommer gärna och hälsar på någon kväll nästa vecka, om ni har lust & tid?

2010-10-29 @ 12:12:24
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0