Söndag och sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon till 10.30. Superskönt! Men jag försöker att inte kliva upp senare än 8.30 för att dricka min shakes på regelbundna tider.

Lillbusen vilar och när han vaknar så är det lunch som gäller och sen en promenad och ett besök på dollar. Jag hoppas dom har små penslar så att jag kan måla färdigt idag. Vill ju bara ha allting klart NU!! :-) Kommer givetvis att lägga upp bilder på rummet när det är klart så håll till godo!

Ikväll ska vi spela Bingolotto med Britta och Johanna, mysigt! Får inte glömma bort att köpa lotter, och det vore ju kul om man vann något, jag har nog aldrig vunnit mer än 100:-, fast en liten vinst är ju bättre än ingen vinst!


Kommentarer
Postat av: Victoria

vad kul med bingolotto! glömmer som bort att det fortfarande håller i gång. jag brukar bara spela det på uppesittarkvällen dagen innan julafton! :D.

2010-10-03 @ 16:27:07
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0