Söta ni!

Tack för era fina kommentarer i mitt förra inlägg. Det gör mig så varm om hjärtat och jag blir bara ännu mera pepp! Det känns verkligen fantastiskt det jag åstadkommit på så kort tid! Inte nu för att tiden spelar stor roll, men jag trodde aldrig att det skulle gå såhär bra :-)

Har varit på bodybalance ikväll. Jag älskar verkligen bodybalance, så roligt och en perfekt avslutning på måndagskvällen! Det blir bara jobbigare för varje gång då jag kommer in i koreografin mer och mer. Kände av knät ganska mycket och körde lite lugnare tempo, men det är jobbigt psykiskt när det ska krångla. Vill ju inget hellre än att träna just nu! Ska fokusera mycket på benövningar i gymmet och bygga upp muskulaturen. Turligt nog blev min PREnet rådgivare även min medlemstränare och jag tycker verkligen om att "jobba" med henne!

Nu ska jag se Biggest Loser Sverige på tv4play och bli ännu mera pepp! Imorgon står skojakt till lillebus och fika med Frida och lilla Cornelia på schemat :-)

Kommentarer
Postat av: Ivana

Bra jobbat! Roligt med uppmuntrande kommentarer, det är det bästa sättet att få extra energi. :)

2010-10-26 @ 11:04:52
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0