Trött morgon

När Gabriel vaknade 5 imorse ville jag bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova. S gav honom en vällingflaska och provade att lägga honom igen och så sov vi vidare till 6. Ingen höjdartid det heller, men betydligt bättre! Jag hoppas att hans sovrutiner ändras när han börjar på dagis för ibland känns det inte mänskligt med ett eller två uppvak/natt plus en väldigt tidig morgon.

Har fixat lite i lillrummet även denna morgon. Putsat fönstret, strykt gardinen och hängt upp den. Blev verkligen jättefint med gardinen till de vita väggarna. Älskar tyget! Ingen idé att fota med min digitalkamera dock, färgerna blir inte alls lika fina som i verkligheten.. Ikväll kommer mamma/mormor och Björn hit på middag och så ska allting borras upp på väggarna, och ikväll tror jag även att Britta och Johanna skulle komma över och då får vi babyvakten som Britta skulle köpa åt oss i LÅ. Så då kan ju Gabriel sova första natten där redan imorgon, om jag känner mig redo det vill säga :-)

Efter lunch ska jag, lillebus och Johanna ta en prommis till MIO då jag vill kika på en hylla som jag hittat till Gabriel. Jag hoppas de har den inne bara, då vi ändå ska borra upp allting annat ikväll. Och vet ni? Hyllan är ju såklart TURKOS! Vad annars liksom?! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0