Step In

Äntligen är internet tillbaka! Tydligen hade en kabel grävts av så internet fungerade inte under hela gårdagen. Jag hade abstinens efter att läsa bloggar. Ja, jag är aningen beroende :-)

Igår skaffade jag mig ett träningskort på Step In :-) Känns superbra! Börjar dock inte förrän på måndag, men då hinner jag träna ungefär en vecka innan nästa BIA!

Sen traskade jag och Johanna runt på stan. Jag provade en kofta på H&M som jag testat tidigare och jag ÄLSKAR den! Den bara måste bli min. Vill ju egentligen inte köpa några kläder nu, men jag kunde faktiskt ha medium på koftan och då passar den ju ännu längre. Kanske alltid. Jag vet inte, men det blir nog att kila in till H&M idag och hoppas att de fortfarande har 10%-erbjudande så blir den några kronor billigare. Igår testade jag att mäta min midja, egentligen ska jag inte mäta mig mer än en gång i månaden men jag var så nyfiken. Och resultatet var 5 centimeters minskning på 2½ vecka. Det är så roligt att det händer något, både på vikten och måtten! :-) Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna få en relativt platt mage och inte en massa lös hud som hänger. Men det är sånt man får räkna med efter en graviditet, men jag hymlar inte med att det känns orättvist att endel inte får en endaste bristning och magen blir lika platt som innan medan en annan ser ut som en zebra. Nåja, jag fick ju faktiskt det underbaraste på jorden så mina bristingar kan jag leva med :-) Ser dom mer som ett bevis på att jag faktiskt burit ett liv i min mage, och det är det bästa som någonstin hänt mig!


Bild: H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0