Latmasken

Det blev ingen städning idag, inte heller någon promenad. Istället fightades jag 1½ timme med min envisa son.

Malin, Johan och Stina har varit här ikväll. Kidsen satt i varsin matstol och käkade mariekex och Gabriel retades med Stina och sträckte ut kexet åt henne och när hon väl skulle ta det så stoppade han det i sin egen mun. Sen satt han och flörtade i några minuter haha, han är så otroligt söt när han gör det. Han liksom kniper ihop båda ögonen, och småler lite samtidigt. Min älskade lilla unge! Efter det visade han Stina hur otroligt stark han är. Men hon blev inte så imponerad, hon tittade mest på honom som om han var från en annan planet. Det var i alla fall jätteroligt att få besök av familjen Ahlström-Gabrielsson, vi ses alldeles för sällan.

Har bokat in mig på två till pass i veckan, bodybalance och step. Mitt mål är att träna minst 3 gånger i veckan och det känns som att det kan jag fixa! Ville köra afropowerdance ikväll men det var tyvärr fullbokat. Just nu känns det som att jag skulle kunna springa på Step In var och varannan dag :-) Jag hoppas att jag gått ner 3 kilo till på min nästa BIA på måndag, men jag försöker att inte tänka så ändå då jag inte vill bli besviken. Huvudsaken är ju att det blir minus på vågen i alla fall!

Nu ska jag ta tag i disken och sen är det Desperate Housewives som gäller :-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jo det är på åhlens jag har köpt dom. Eftersom att jag har tänkt att samla alla så passade jag på när dom var så pass billiga.

2010-10-19 @ 20:44:29
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0