Sovmorgon igen!

Ännu en bra natt här hos oss! Gick in till lillebus strax innan 9 och möttes då av världens största leende :-) Sen har vi tagit det ganska piano. S är iväg och fixar något på jobbet och vi har haft ett blixtbesök av Britta. Gabriel har gäspat och gnuggat sig i ögonen i en timme, men han totalvägrar att vila.

Hade tänkt ta en promenad i solskenet men mitt knä känns inte alls bra idag, så det får räcka med att gå till jobbet, där och hem. Brukar kunna bli några steg trots allt. Helst av allt hade jag velat vila hela dagen, men jobb är alltid bra! Är ju nästan en månad sen sist så. Just ja, måste ringa FK också, men jag är inte så pepp på deras telefonkö..

Kommentarer
Postat av: Linn H

Inte vad jag fått någon information om, när jag hade frågor om fvp på familjeliv så var det en tjej som gjort fvp på sunderby sjukhus och förklarat att det finns ett stort och ett litet fvp.

Alltså det stora kollar de alla kromosomer, medan det lilla så checkas bara trisomi 13, 18 & 21.

Om det inte finns någon misstanke om kromosomfel så gör det förmodligen bara det lilla.

Risken för ett kromosomfel utöver de tre vanliga trisomierna är ju så otroligt låg :-)

2010-10-21 @ 17:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0