Saccosäck

Har varit ganska effektiv på morgonen! Målat det sista i lillrummet, torkat listerna och garderoberna där inne. I eftermiddag ska tejpen som är kvar bort och så ska jag dammsuga, skura och putsa fönstret. I köket har jag rengjort kylen invändigt och torkat skåparna utvändigt.

Gabriel skulle behöva något att sitta på i vardagsrummet. Nu roar han sig med att dra ner kuddarna från soffan och använda det som en fotölj. Jag har ju föressten inte berättat att våran lilla vilding numera klättrar upp på soffan. Hur som helst funderar jag på att köpa en saccosäck, den funkar ju både för barn och vuxna! Och S har också tjatat om en sen vi flyttade hit till trean. När vi var hos Kristina & Co sist så var Gabriel tokig i deras saccosäck :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0