Wonderland

Vi har haft en mysig dag hos mormor och Björn. Vi fick kalops till middag och det gillade både jag och lillebus. Jag åt också några bitar marabouchoklad med daim till efterrätt. Inte så bra att äta godis bara några dagar innan nästa BIA, men gott var det i alla fall! Ska försöka ta oss ut på en promenad imorgon på förmiddagen och så ska jag köra ett pass på crosstrainern innan BIAn på måndag. Vill verkligen ha minus på vågen! Men nästa vecka ska jag komma igång med träningen ordentligt, det har jag lovat mig själv.

Har suttit i inredningstankar sen vi kom hem ikväll. Har hittat ett tyg på Lagerhaus som jag tror hade varit fint som en kappa i vardagsrummet. Jag gillade både färgerna och mönstret, samtidigt som det kändes.. barnsligt? Kanske blir för mycket mönster med en 3 meters gardin? Är tydligen Alice i underlandet-inspierat. Det är nog bäst att se det i verkligheten, men jag tror det blir en Luleåtripp efter löning så då ska jag kika efter det. Vill verkligen ha något nytt i gardinväg till vardagsrummet, har redan lessnat på de vi har nu och jag är inte särskilt sugen på att hänga upp de vita igen. Behöver en liten färgklick i vårat annars så vita (och lite mörkgråa) vardagsrum! :-)


Bild lånad från lagerhaus.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0