14 månader

Idag blir lilleman 14 månader, 08.41 ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo det är jag, TACK! Det känns jätteroligt och riktigt spännande. Anton är ju så stor nu, så vi ser fram emot en liten i familjen... :-) Tänk att Gabriel redan är 14 månader, fort går det och jag kommer så väl ihåg när jag mötte er utanför Coop förra sommaren. Då stod Britta där med en bebis i barnvagnen och lika paff blev jag att inte hon men du fått en liten. Det hade jag ju helt missat! Fastän staden är så liten... Nu har vi flyttat från centrum till radhus på Sävastön och trivs som fiskar i vattnet. Tänk om vi kunde ta och ses någon gång, det är ju år och dar sen vi jobbade ihop. Finns nog en del att prata om, tror du inte?

2010-09-17 @ 12:16:49
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHA. Det var det som var det roliga, att säga så om det namnet!! Daniel såg lite chockad ut :p

2010-09-17 @ 15:47:53
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0