Beslutsångest

Ska jag kanske måla ändå? Hm.. Jo! Jag tror det. Har gått och funderat över det ikväll och det blir nog bäst så för att jag ska bli helt nöjd. Jag velar verkligen alltid fram och tillbaka med allt. Så imorgon blir det att införskaffa allt som behövs. Så ska jag försöka måla ett varv imorgon och ett på lördag så kanske allting är färdigt söndagkväll. Vore otroligt skönt! Jag är dock ingen hemmafixare så jag drar mig alltid för såna här grejer. Men det ska nog inte vara så svårt :-)

Vitt, turkost och limegrönt. Kommer bli fint det!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tror det kommer bli mycket bättre om du målar!! Även om den gula väggen inte är jättehemsk så är det ändå en enorm skillnad motför om det är vitt.

2010-09-29 @ 08:45:21
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0