Förkyld

Gabriel har blivit snorig.. igen! Vi som hade tänkt gå till öppna förskolan imorgon. Nåja, vi får roa oss på hemmaplan istället! Vi ska då i alla fall ut och "promenera". Gabriel tyckte det var så roligt idag! Han brydde sig inte alls om lekparken för han skulle minsann bara gå :-) Det är fantastiskt att se honom utvecklas. Jag visste att det skulle vara underbart att vara mamma, men att det skulle vara SÅHÄR underbart hade jag aldrig någonsin kunnat föreställa mig. Han är det bästa som har hänt mig! Han har också tagit både ett och två steg de senaste dagarna, gullplutten. Det dröjer nog inte allt för länge innan han springer runt här och härjar. Eller ja, härjar gör han ju redan men jag tror bara det kommer bli värre ;-)

Och nu är Simon ledig i fyra dagar, lovely!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara vanliga vita fönsterlampor! :)

2010-09-20 @ 00:38:06
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0