GALEN!

Det blev inte någon städning idag. Fick oväntat besök av Linn istället och det var ju mycket roligare! Vi gick ut på prommis och det blev totalt 2 timmar och jag var så mör i kroppen när vi kom hem. Vi hade ju Gabriel med oss och det är ganska tungt att gå med vagnen trots att scootern ändå är relativt lätt att köra.

Väl hemma var det dax att börja med middagen direkt och idag serverades en kycklinggryta med creme fraiché, limejuice, morötter och chili och ris till det. Också en såndär maträtt som jag brukar äta alldeles för mycket av, men idag fyllde jag bara på med sallad :-)

Idag roade Gabriel sig med att plocka bort knappar från mitt tangentbort till laptopen och olyckligtvis hittade han mellanslags-knappen så nu lever den rövare. Så jag blir galen när det inte alltid blir mellanslag, inte det lättaste att skriva eller läsa då hälften av orden sitter ihop :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0