Gulle

Simon var som söt igår. Han ville testa dammsuga och efter halva hallen sa han: "Med den här skulle jag ju kunna dammsuga varje dag!" Ja tack tänkte jag! Har alltid avskytt att dammsuga fast inte nu då, nu skulle jag kunna dammsuga två gånger om dagen hihi. Vilket nästan behövs med vår lillgris, fast hans mamma är inte mycket bättre haha! Efter han hade dammsugit så tittade han sig runt i vardagsrummet och så säger han "Gumman, det här har du verkligen gjort bra. Var lite skeptisk till allt vitt i början men det blev supersnyggt." Gulle! Och ändå är vi långt ifrån färdiga men jag vet att jag kommer bli toknöjd! Har alltid tyckt att det är roligt med inredning men tyvärr har ekonomi och annat inte tillåtit mig att få till det precis som jag vill. Så det känns skönt att snart ha 3 rum (vardagsrummet, hallen och lillemans rum) som är precis som jag vill ha det. Tycker det är extremt viktigt att ha ett hem man trivs i och redan så känner jag ett lugn varje gång jag kliver in i vårat ljusa, fräscha vardagsrum!

Imorgon blir det IKEA för mig och mamma. Wiii! Benen till skrivbordet finns dock inte inne så de ska jag beställa istället, bordskivan ska det tydligen finnas 4 av kvar imorgon då det första jag gör är att kuta in till lagret och köpa en så att de inte hinner ta slut. För beställer jag den går frakten helt plötsligt från 95:- till 495:- och det känns ganska onödigt med tanke på att skiva + ben bara kostar drygt 300:-. Ska försöka byta de vita mammutpallarna till limegröna men jag verkar ha kastat kvittot. Om inte så kanske någon är intresserad av att köpa de vita? :-) Blir snyggare med de limegröna till Mickisetet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte att du behöver kvittot om dom fortfarande är plastade? det är ju bara ikea som tillverkar dom :).

vi bytte 2 lackhyllor som var köpta för över ett halvår sen och vi hade inget kvitto. dom frågade inte ens efter det

2010-09-02 @ 21:59:08
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många pallar äre? :)

2010-09-02 @ 22:37:22
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0