Nattjobb

Det gick bra att jobba innat, men långsamt! Satt x-tra vak så det fanns inte så mycket att göra. När jag kom hem imorse hade jag inte sovit på 25 timmar och sängen har nog aldrig varit lika skön som då! Blir att jobba inatt också! :-) Det var verkligen så skönt att gå iväg och jobba och veta att Gabriel sover under hela mitt arbetspass. Missar inte alls lika mycket tid med honom då!

Ikea igår då var superroligt som alltid! Kom hem med det jag skulle plus lite till som alltid när man är där. Det lyckas alltid bli dyrare på kvittot än på inköpslistan av någon konstig anledning?! :-) Gabriel fick kastruller och köksredskap, han är så mallig när han står vid sin lilla spis och kockar!

Idag ska vi göra så lite som möjligt. Busa och sånt innan S kommer hem från jobbet och då är det  middag och en tupplur innan jag börjar 21 igen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0