Onsdagkväll

Jag vill kräkas. Jag vill ha mat. Jag vill inte dricka dessa fruktansvärt äckliga shakes imorgon igen.

Den här dagen har varit jobbig. Att gå från tre mål om dagen + en massa småätande till att endast dricka 5 shakes om dagen är verkligen en stor omställning. De första två gick bra, men nu vill jag spy när jag bara luktar på det. Min mage skriker efter mat, men hjärnan säger STOPP. Jag har frågat mig många gånger idag vad jag egentligen gett mig in på, men det blir nog bättre såfort jag kommit in i det. På fredag får jag äntligen njuta av en god middag igen, undrar bara vad man ska tillaga..?

Dagen har ändå gått relativt snabbt då vi haft besök av mamma/mormor, Linn och Krister. Det är härligt med människor som ger en positiv energi!

Imorgon måste vi verkligen städa, det är alldeles för stökigt här hemma.. Och så ska jag och Gabriel ta en kaffe på stan med våra fina vänner Kristina och Vendela! Det ser vi framemot :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Heja heja!! Du kommer att klara det här! Försöka att tänka att om du äter något nu så måste du ju börja om helt igen! Nu har du bara morgondagen med detox kvar! Du klarar det vännen!!!

2010-09-22 @ 22:50:19
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hejja hejja! :) Tänk att det är 2 dagar av ditt låånga liv, sen behöver du inte göra om det nånsin igen, typ!

2010-09-23 @ 00:39:56
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Det jobbigaste är nog att man blir så otroligt less på dem. Hungerskänslor går över men inte kräkkänslan ;) Tur att det bara är 2 stycken per dag sen!

2010-09-23 @ 10:54:06
Postat av: Julia

Mari: Nä och de andra jag ska dricka finns i flera olika smaker och blandas med mjölk, dessa blandar jag ju med vatten och de är inte särskilt goda.

2010-09-23 @ 11:48:51
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0