Lördagsmorgon

Idag ville lillbusen upp klockan 7. Rätt lagom tid egentligen, men jag var fruktansvärt trött så jag tog över honom till vår säng. Och då blev det fart på vildingen! Direkt han kommer till våran säng blir han som tokig, nästan lite hyperaktiv. Jag som bara vill ligga och morgongosa en stund :-) Nåja, han kanske uppskattar det när han blir lite äldre. Vi klev i alla fall upp och gick till köket och laddade perkolatorn (ja, det stavas med o fast det uttalas med u). Kaffe är min räddning på morgonen, ibland dricker jag nästan så mycket att jag blir illamående. Ungefär 5-6 koppar brukar det bli.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta igång med städningen. Jag förstår inte hur det kan bli så dammigt på 2 dagar?!


Kommentarer
Postat av: E.

Vill du komma hit och städa litegrann också? Jag bjuder på kaffe. ;) Jag säger som dig, hur kan de bli så dammigt och stökigt på bara några få dagar..

2010-09-18 @ 10:25:24
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0