SLUT!

Nu har jag druckit min sista GO-shake, jippiii! Skönt att det äntligen är över. När jag tog min tredje shake idag insåg jag att det aldrig skulle räcka till två till så jag ringde Johanna som tack och lov hade hon kvar lite pulver så jag fick till min sista. Verkligen urgulligt av henne och hon ska ha tusen tack!

Fikat, eller rättare sagt kaffet med Kristina och Vendela var supertrevligt idag. Vi hade inte setts på typ en månad så det var då verkligen på tiden, önskar bara att den där tiden inte hade gått så himla fort! Gabriel blev så busig och glad när han fick träffa Vendela igen! Han gillar verkligen henne och allt hon gör är liksom "WOW!!" i hans ögon. Men hon är ju en stor tjej så det är klart att det är spännande :-)

IMORGON FÅR JAG ÄTA MIDDAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0