Pepp, pepp, pepp!

Och så var det måndag igen, tycker verkligen veckorna bara susar förbi numera. Vi fick en bra start på veckan i och med att Gabriel sov till 7.10, det är vardagslyx :-)

Idag har vi ingenting särskilt planerat. S ska till jobbet om en timme och ungefär då skulle mamma/mormor komma hit. Lägenheten behöver också en rejäl omgång städning och så ska vi ut på en promenad givetvis. Blir samma sträcka som igår, till Bodforsen och runt och så hem. Det är faktiskt en riktigt bra promenadsträcka! Tanken är ju att jag ska utöka den lite längre sen, men just nu känns det som att det är alldeles lagomt. Känner verkligen att jag skulle behöva börja träna på gym nu också, behöver mer allsidig träning och så längtar jag efter att få stå på en crosstrainer igen. Det är ju så roligt!! :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! :) Det gick bra, trots att jag mått konstigt på senaste! När är det du har mätning igen? :)

2010-09-27 @ 11:31:21
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Britta

Ni är alla så peppade där hemma. Ni får smitta av er på mig!

2010-09-27 @ 11:42:38
URL: http://brittalindmark.wordpress.com
Postat av: Johanna

Nejdå! Det kommer gå superfint! :) Jag har ju inte alls motionerat mycket sen första mätningen, bara tränat EN GÅNG tex.. sen några promenader, och ändå gått ner! Och då har jag fuskat lite också. Det kommer gå finfint! :)

2010-09-27 @ 11:45:15
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: ånis

Hej gumman.. Kul att det går bra med det du håller på med.. Bara en liten nyfiken fråga.. Vad kostar det? Skulle kunna tänka mig att börja.. Kramen

2010-09-27 @ 18:24:59
Postat av: Julia

Heej! Tack, det känns jättebra nu när jag kommit in i det!



Första gången kostar 1200:-.Då är det 2 bia-mätningar, och pulver för de 2 första dagarna och sen pulver för 2 veckor. En bia-mätning kostar 300:- men det bestämmer man ju sen själv hur ofta man vill gå på en sån. Och en pulverburk som räcker 1 vecka kostar 280:- alltså blir det 1120:- per månad! :-)

2010-09-27 @ 19:25:22
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0