Fixa och dona

Jag och Gabriel har städat lite nu på morgonen, jag plockar ihop och Gabriel plockar upp allt igen. Igår stoppade vi upp de gröna mammutpallarna och det blev verkligen superfint tillsammans med Micki-setet. Jag är supernöjd att jag köpte det! Gabriel var så mallig när han fick sitta vid bordet, men han är ännu lite liten! Ska bli så skönt med ett lekrum!! Nästa vecka får han bjuda hem några kompisar för en massa lek och bus :-)

Fick med mig Johanna som sällskap och målarhjälp. Hon är så snäll och hjälpsam! Under den korta tiden vi umgåtts finns det flera tillfällen jag kan räkna upp då hon varit en riktig ängel! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gullig du är! Jag tycker om att kunna hjälpa till om det behövs :) Ses sen!

2010-09-29 @ 09:23:30
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Vilken trevlig och gullig vän du har :)

2010-09-29 @ 12:07:23
Postat av: Julia

Ja det har jag verkligen :-)

2010-09-29 @ 19:07:46
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0