13.4.2011

Underbara vårsool!

Det är verkligen härligt att vakna upp till strålande sol. Humöret blir liksom på topp!

Snart får jag besök av Linda. Inga barn, inga karlar.. bara vi! Jag antar att det bli många koppar kaffe och en massa surr like old times! :-)

Annars så är planerna inte många för idag. Hade behövt upp på stan en sväng men jag känner mig faktiskt rätt lat idag haha.. Bodystep ikväll iallafall, yey! Jag vill träna NU! :-)

Och ikväll ska vi boka resan till Åland!!!! :-D :-D :-D
Jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: ånis

Härligt att höra att du är glad =)

Du får gärna skicka över lite sånt till mig... skulle behöva vara lite mer glad och positiv just nu...

Packar du ner mig när ni åker till Åland?? Vill dit jag med.. Kramen på du

2011-04-13 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0